Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

sobota, 23 sierpnia 2014

1.784. Polerowanie

Srebrna biżuteria, którą kilka miesięcy temu pięknie wyczyściłam i wypolerowałam ma się i dobrze i fatalnie zarazem. Ta, którą przechowuję w zamykanym plastikowym pudełku, nic się nie zmieniła - połyskuje aż miło. 

Za to kolczyki, które pozawieszałam na szklanych kieliszkach zaśniedziały tu i ówdzie. Szczególnie bigle wyglądają nieładnie, bo i tak większość ozdób jest z kamieniami, które uwielbiam. Dostęp powietrza i wilgoci zdecydowanie srebru nie służy.

Poszłam po rozum do głowy i już wiem co zrobię - zakupię dwa większe zamykane, ale przezroczyste organizery (tak to się fachowo nazywa) z dwudziestoma czterema przegródkami każdy i powinnam mieć problem z głowy. Wujek Google ma bardzo bogate zasoby - wystarczy dobrze poszperać.

Ale zanim zamówię tamte plastikowe pudełka, czeka mnie kolejna porcja mozolnego i cierpliwego usuwania zanieczyszczeń. I jak siebie znam, pewnie jeszcze dzisiaj się za to wezmę.