Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

wtorek, 14 października 2014

1.876. Eschynantus

- Otworzył się! Chodź i zobacz! Otworzył się! - zaczął ekscytować się Mąż bladym świtem.

Musiał zrobić to w nocy. Może chciał nas zaskoczyć i sprawić nam niespodziankę na powitanie dnia?

Według tego, co powiedziała mi właścicielka mieszkania, od której go dostałam, miał zakwitnąć dopiero w przyszłym roku. A tu proszę - prezent na Dzień Nauczyciela... Czy to jakiś znak? Kto wie, kto wie...

Zdjęcia prawie poklatkowe - od pierwszych pączków do pierwszych kwiatów.


4, 7 i 9 października

11, 12 i 13 października

14 października

3 sierpnia i 14 października