Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

piątek, 17 października 2014

1.880. Mapping 3D

Byliśmy z Mężem na specjalnym pokazie możliwości wykorzystania światła. Mimo siąpiącego deszczu staliśmy w tłumie ludzi oglądając i podziwiając efekt pracy ludzkiej wyobraźni i wykorzystania jej w praktyce.

Co prawda to, co zobaczyliśmy było prawie niczym w porównaniu do podlinkowanego widowiska w Santiago de Compostela, ale ja i tak cieszę się, że byłam, widziałam i radowałam oczy feerią barw.