Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

sobota, 18 października 2014

1.882. Próg

Jako że w planie najbliższych tygodni mam trzy kilkudniowe i bardzo intensywne szkolenia, przydałby się jakiś gruby notatnik. Chciałam sobie go kupić, ale zrezygnowałam po zobaczeniu cen. Stwierdziłam, że mam jeszcze trochę luźnych kartek z zeszytów, więc mogę je spokojnie wykorzystać.

Dzisiaj, w prezencie (podobnie jak wszyscy uczestnicy kursu) dostałam od organizatorów losowo i z odgórnego przydziału coś takiego (obrazki były różne). Wraz z długopisem oraz dodatkowo - żelkowym serduszkiem od księdza (kapelana i zarazem psychoterapeuty).




Póki co, wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że moje ścieżki prowadzą do tego samego miejsca, którego próg przekroczyłam dziś po raz pierwszy.