Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

czwartek, 13 listopada 2014

1.932. Słabość

Książki, czyli jedna (druga to oczywiście kolczyki) z moich ogromnych słabości. 

Rozpakowywanie zawartości paczki, na której zawartość czekam z utęsknieniem i niecierpliwością przynosi mi chyba tyle samo radości, ile dzieciakom rozrywanie kolorowych papierów, w które opakowane są prezenty leżące pod choinką.

Dużo dobrej lektury na nadchodzące długie wieczory. Część tylko dla mnie, ale znajdzie się również kilka dla Męża.