Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

niedziela, 16 listopada 2014

1.936. Zadania domowe

Przed chwilą wysłałam mail do Czarownicy z listą swoich życiowych sukcesów, które miałam wypisać jako zadaną mi przez nią pracę domową przed jutrzejszą sesją coachingową. Ostatnio sporo miałam do odrobienia w domu.

W ramach kuracji RTZ trzy razy dziennie przez najbliższe dziewięć tygodni aplikuję sobie czytanie laurki, której sporządzenie (obok kilku innych rzeczy) zajęło mi trochę czasu. Już w nowym roku okaże się czy sekret zadziała.

"Kiedy uczeń jest gotowy, pojawia się nauczyciel" - jakże prawdziwe (po raz kolejny) okazuje się to zdanie w odniesieniu do mojego życia...