Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

sobota, 29 listopada 2014

1.956. Zboczenie

Podejrzewam, że to, co sprawia mi ogromną radość (czyli przeszukiwanie sieci w poszukiwaniu mądrych książek), śmiało można porównać do euforii, jaką u niektórych osób wywołuje buszowanie po butikach w galerii handlowej.

Uwielbiam zamawiać książki, potem odbierać je z paczkomatu, by następnie przynieść przesyłkę do domu, rozpakować ją, oglądać i wąchać (tak wiem - jestem zboczona). Spośród dzisiaj otrzymanych pozycji najpiękniej pachnie "Człowiek w poszukiwaniu sensu".




Aros jest bezkonkurencyjny. A jeśli chodzi o podejście do klienta, dostają ode mnie olbrzymi plus za profesjonalizm. Zresztą, przeczytajcie sami.

Szanowny Kliencie,

uprzejmie informujemy, że złożone zamówienie o numerze........ zostanie zrealizowane z jednodniowym opóźnieniem - za co bardzo przepraszamy.
Nie przewidzieliśmy tak ogromnego zainteresowania naszą ofertą w bieżącym okresie.
Znacznie wydłużyliśmy czas pracy naszego magazynu i wszystkich pracowników, jednak nie uda nam się zrealizować części zamówień zgodnie z terminarzem.
Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji.
Mamy nadzieję, że zaufanie do naszej firmy nie zostanie utracone.
W razie jakichkolwiek pytań proszę się z nami kontaktować, a my niezwłocznie udzielimy wszelkich informacji.

Pozdrawiamy serdecznie,
Aros - dyskont książkowy