Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

niedziela, 14 grudnia 2014

1.979. Kandydatka

Sporządzona przeze mnie lista książkowych życzeń wydłużyła się o kolejne dwie pozycje zarekomendowane przez mojego ulubionego nauczyciela życia.

Mąż dowiedział się o sobie, że jest pocieszny i spokojny, ja że z natury jestem dobra (ale nawet dla terapeuty stanowię wyzwanie), a w duecie jako para jesteśmy fajni.

Ziarna systematycznie zasiewane przez Czarodzieja padają na bardzo żyzny grunt, więc nie ma się co dziwić, że po jakimś czasie wydają dorodne owoce.

Wszak terminuję u samego Mistrza, a to zobowiązuje.