Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

niedziela, 14 grudnia 2014

1.980. Z dzisiejszego kazania

"Człowiek wyszeptał: "Boże, przemów do mnie".
I oto słowik zaśpiewał. Ale człowiek tego nie usłyszał.

Więc człowiek krzyknął: "Boże, przemów do mnie!"
I oto błyskawica przeszyła niebo. Ale człowiek tego nie dostrzegł.

Człowiek rzekł: "Boże, pozwól mi się zobaczyć".
I oto gwiazda zamigotała jaśniej. Ale człowiek jej nie zauważył.

Więc człowiek zawołał: "Boże, zrób cud".
I oto urodziło się dziecko. Ale człowiek tego nie spostrzegł.

Płacząc w rozpaczy, człowiek powiedział: "Dotknij mnie Boże, bym wiedział, że jesteś tu".
Więc Bóg schylił się i dotknął Człowieka. Ale Człowiek strzepnął motyla ze swego ramienia i poszedł dalej".