Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

sobota, 27 grudnia 2014

2004. Porównanie

W całym ferworze i zamieszaniu związanym z badaniami Męża, zapomniałam napisać, że odebrałam wynik USG moich piersi.

I tak dla porównania - pierwszy (z października) wygląda tak:




A drugi (z listopada) przedstawia się następująco:




Jest różnica pomiędzy wskazaniem wykonania biopsji (BACC - Biopsja Aspiracyjna Cienkoigłowa Celowana), a jej rozważeniem, prawda?

Dla niewtajemniczonych linkuję jeszcze system BI-RADS, według którego moja dwójeczka oznacza zmianę łagodną.

Gratuluję samej sobie świadomości, skutkującej podjęciem decyzji o dodatkowej konsultacji z onkologiem, który zlecił powtórzenie USG, a to z kolei rozwiało wszelkie wątpliwości i pozwoliło mi odetchnąć z ulgą.