Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

piątek, 8 maja 2015

2050. Wdzięczność...

...za prawie cudem upolowaną w sieci książkę, której szukałam od dłuższego czasu,
...za nową ładowarkę i akumulatorki, dzięki którym wreszcie mogę bez problemu pstrykać do woli, nie martwiąc się, że po kilkunastu fotkach aparat odmówi posłuszeństwa,
...za ciepły wiosenny deszcz, po którym wszystkie kwiaty, krzewy i drzewa wyglądają jeszcze bardziej zielono i kwitną coraz obficiej,
...za codzienny poranny i wieczorny rytuał przytulania się do Męża, dzięki któremu łatwiej się wstaje i zasypia,
...za maj, który jest chyba (bo wciąż się waham, nie umiejąc zdecydować) moim ulubionym miesiącem w roku,
...za ptaki, których śpiewu mogę słuchać od rana do wieczora,
...za wrażliwość, spokój, harmonię i radość, jakie mam w sobie...