Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

niedziela, 24 maja 2015

2054. Głos

Dwa tygodnie temu zagłosowałam w stu procentach zgodnie z własnym sumieniem. Dzisiaj, nie chcąc pozostawać bierną, oddałam swój głos na tak zwane mniejsze zło - bardziej przeciwko człowiekowi, któremu nie ufam.

Zarówno wtedy, jak i teraz wsłuchałam się w siebie - choć dyskusje na temat wyborów napotykałam wszędzie - w sieci, w pracy, na ulicy, w sklepie. Jednakże najważniejsza w tej kwestii była i jest moja opinia.

Życzę Wam podjęcia decyzji w zgodzie z własnymi przekonaniami.