Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

piątek, 29 maja 2015

2055. Truskawkowo

Wróciłam do domu po pracy obładowana siatkami - na własne życzenie. Bo przecież nie mogę robić zakupów na raty, lecz od razu wszystko i wszędzie. A i paczkę z książkami też odebrałam po drodze - komu by się chciało chodzić dwa razy?

Ledwo przyszłam - zgrzana, spragniona, głodna i zmęczona. A na stole goździki od Męża - w kolorze truskawkowym - podobnie jak ich pierwsze w tym roku owoce. W lodówce wędzona makrela, a na podłodze pomidory.