Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

niedziela, 3 stycznia 2016

2146. Prezentowo

Nie dość, że wczoraj zjedliśmy pyszny obiad. Nie dość, że zabraliśmy usmażone kurczakowe nogi i pyszną wędlinę na wynos. Nie dość, że dostałam pieniądze od mamy i ojca na urodziny. Do tego wszystkiego jeszcze Mąż, kiedy wyszliśmy od rodziców i czekaliśmy na przystanku na autobus, na chodniku znalazł leżące srebrne kolczyki. Bladego pojęcia nie mam w jaki sposób się tam znalazły, tuż obok siebie, kompletne i gotowe do założenia, bo oprócz nas żywego ducha w pobliżu nie było.


A wieczorem odwiedziła nas znajoma Dyrektora Wykonawczego (teraz już też i moja), przynosząc kolejne słodkości oraz kwiatka w doniczce.