Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

poniedziałek, 28 marca 2016

2171. W pamięci i sercu

Z jednej strony - tak po ludzku i egoistycznie, jest mi smutno. Ale dobrze wiem, że ks. Kaczkowskiemu najbardziej zależało na zbawieniu i życiu wiecznym, więc nie pozostaje mi nic innego jak cieszyć się, że jest już tam, gdzie pragnął się znaleźć.

Współczesny święty z krwi i kości. Ogromny autorytet, którego słowa są dla mnie najwłaściwszym drogowskazem. Wspomnienia związane z Jego Osobą, emocje przeżyte podczas spotkania i chwili osobistej rozmowy przechowuję w sercu jak jeden z najcenniejszych skarbów.

"Nie umiera ten, kto trwa w pamięci i sercach naszych" /ks. Jan Twardowski/