Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

niedziela, 24 lipca 2016

2211. Jubileusz

Pięć lat to niby dużo i zarazem mało (zależy od punktu widzenia). Mnie minęły nawet nie wiem kiedy.

Przez ten czas wiele się zmieniło - w życiu, w sercu, w odczuwaniu, w doświadczaniu, w myśleniu, w postrzeganiu, w podejściu.

Kiedyś miałam straszliwą tendencję do pouczania, moralizowania, krytykowania i oceniania. Pisałam o wiele częściej.

Teraz jest inaczej. Więcej we mnie spokoju, ciszy, uważności, radości, wdzięczności i pokory. Rzadziej się tu pojawiam.

Wciąż niezmienna i wszechobecna jest szczerość, która niech pozostanie najważniejsza - bez względu na kolejne jubileusze.