Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

piątek, 31 marca 2017

2308. Już rok

Dziś trzydziesty pierwszy dzień Wielkiego Postu. Na samym początku było mi trudno oprzeć się pokusie (ale wytrwałam), za to teraz wcale nie ciągnie mnie do słodyczy.

W ubiegłym tygodniu byłam na rekolekcjach, a w niedzielę wybiorę się na jeszcze jedne - tym razem do innego kościoła.

Nie ma dnia, żebym nie wspomniała w modlitwie o duszy ks. Jana. Aż trudno uwierzyć, że minął już rok od Jego śmierci...

Moje oczy cieszą odebrane przedwczoraj nowe książki ze zdjęciem tego pięknego Człowieka na okładkach.