Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

sobota, 30 września 2017

2377. Bądźmy jak gołębie

Dzielnie walcząc z własnym zatkanym nosem oraz mierząc się z coraz to nowszymi koncepcjami w pracy dobrnęłam do końca tygodnia i zarazem miesiąca.

Po wstępnym wkurzeniu na panią dyrektor w bezduszny sposób przekazującą nam informacje o czekających nas zmianach w grafikach i obowiązkach, lecz wciąż za tę samą pensję, finalnie osiągnęłam stan spokojności ducha.

W tym ostatnim jakże pomogło mi stwierdzenie wypowiedziane przez współtowarzyszkę zawodowej niedoli, solidarnie łączącą się z nami. A brzmi ono:

"Bądźmy jak gołębie - srajmy na wszystko".