Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

wtorek, 17 października 2017

2385. Najlepsza poduszka

Złota polska jesień za oknem. Przepiękna, pachnąca, szeleszcząca, ciepła i słoneczna. Rozpieszczam zmysły jej widokiem, zapachem, dźwiękiem i dotykiem. Szczególnie kiedy wracam z pracy po pierwszej zmianie.

Równowaga - tak chyba najtrafniej mogę nazwać swój obecny stan. I spokój ducha. Czyli to, w czym czuję się najlepiej, najbezpieczniej i najbardziej komfortowo.

Mogłabym skupić się na wszystkim, co złe. Mogłabym powiedzieć wiele złych rzeczy. Tylko po co? W niczym mi to nie pomoże, a jeszcze sprawi, że wpadnę w dołek.

Doceniam to, co jest; to, co mam. Dostrzegam dobre strony i jestem wdzięczna za ogrom dobra jakiego doświadczam na co dzień.

Zasypiam i śpię bez problemu, bo mam najlepszą poduszkę.