Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

niedziela, 22 października 2017

2386. O deszczu

Cały wydłużony sześciodniowy tydzień pracy rozpoczynałam pobudką o 5:25. 

W środę ze zmęczenia i niewyspania ledwo patrzyłam na oczy. 

W czwartek nie dość, że dołączyła do nas nowa koleżanka (i zarazem wtyka szefostwa), to podczas czyszczenia nicią dentystyczną odłamał mi się jeszcze spory kawałek prawej dolnej siódemki. 

W sobotę siedziałam w robocie, a wieczorem zepsuł się zasilacz od laptopa. 

Dzisiaj rano dostałam okres.