Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

czwartek, 17 maja 2018

2516. Przeżyć

Kiedy wokół mnie chyba prawie wszyscy narzekają na padający od dwóch dni deszcz, jestem najprawdopodobniej jedyną osobą, której on nie przeszkadza, a wręcz nawet cieszy. Kto mnie zna, ten wie, iż najbardziej nie znoszę upałów, więc każda inna pogoda jest dla mnie wytchnieniem i ulgą.

Brak słońca jednakże przekłada się po części na mój nastrój i samopoczucie, które od jakiegoś czasu spada na łeb i szyję. Dopadają mnie bowiem myśli o przemijaniu, śmierci, samotności, starości, chorobach, bezsilności... Nie zagłuszam ich niczym na siłę, lecz wiem, że pozwalanie im na dłuższy pobyt może skończyć się dołkiem psychicznym, w który wpaść nie chcę.