Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

sobota, 19 maja 2018

2518. Postrzeganie

Jest sobota, jest robota - za dwie godziny z ogonkiem zacznę ostatnią w tym tygodniu zmianę do dwudziestej drugiej. Ale za to poniedziałek mam wolny.

Wyszło słońce, zrobiło się trochę cieplej. Dobrze, że dzieciaki komunijne nie będą marzły i mokły w strugach deszczu.

Mąż ugotował pyszny rosół, więc część konsumpcji miała już miejsce. Jeszcze tylko drugie danie i można iść do pracy.

Pepe praktycznie codziennie odwiedza mnie (a dzisiaj nas) w kuchni. Posiedzi na stole, sfrunie na podłogę, dziobie co znajdzie i odleci do pokoju.