Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

niedziela, 27 maja 2018

2522. Z wczoraj

Kiedy tylko je ujrzałam wiedziałam, że będzie odpowiednim drobiazgiem dla mamy. Pod względem koloru i przesłania, ale przede wszystkim w kontekście minionej i przyszłej operacji zaćmy.


Zostały nam jeszcze kwiaty. Mąż od razu wybrał chabry. Ja zdecydowałam się na frezje.


Zjedliśmy obiad i lody na deser. Posiedzieliśmy chwilę, porozmawialiśmy z rodzicami - nawet ojciec ożywił się na nasze przyjście. Potem, w większości piechotą, wróciliśmy do siebie i patrzyliśmy na momentami mocno padający deszcz za oknem.