Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

środa, 24 kwietnia 2019

2698. FISH

Wyniku biopsji jeszcze nie ma, ale są pewne przecieki w tym temacie. Znajomy onkolog (i zarazem kolega z licealnej klasy) zadzwonił dziś z wiadomością, że z racji tego, iż w badaniach receptorów HER2 wyszły dwa plusy (status graniczny), zostaje wykonane dodatkowe badanie metodą FISH, żeby ostatecznie rozwiać wątpliwości, czy HER2 będzie dodatni, czy ujemny. Tak więc mam opcję rozszerzoną w swoim biopsyjnym pakiecie.

Zainteresowanym tematem polecam linki:



Czekam więc na czwartek, niecierpliwie przebierając nogami. Profilaktycznie poprosiłam o wyciągnięcie na jutro swojej karty do mojego onkologa. Może w końcu "do trzech razy sztuka" i wreszcie uda mi się dostać do rąk własnych tę żółtą kartkę A4 z łacińskim opisem?