Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

niedziela, 23 czerwca 2019

2755. A w poniedziałek...

Niedziela spędzona leniwie, w domu, bez wychodzenia na dwór. Po wczorajszym dniu pełnym wrażeń dobrze zrobił mi odpoczynek. 

Szczególnie, że jutro rano mam wizytę u psychiatry, a potem (jak wszystko dobrze pójdzie) warsztaty z wizażu dla pacjentek onkologicznych.

Byłam zapisana na termin majowy, ale miał to być poniedziałek po pierwszej czwartkowej chemii, więc nie wiedziałam jak się będę czuła i wolałam zwolnić miejsce komuś innemu.

Mam nadzieję, że tym razem mi się uda, bo czekam na ten wizaż z niecierpliwością i ogromnym zaciekawieniem.