Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

sobota, 25 stycznia 2020

2966. Niby nic

Fajnie jest mieć siłę. Fajnie jest móc szybko chodzić. Fajnie jest czuć się lekko. Fajnie jest mieć znowu brwi i rzęsy.


Sobotę spędziłam rodzinnie - z Mężem i Mamą. Najpierw obowiązki (czytaj kupienie Dyrektorowi Wykonawczemu paska do spodni), a potem konsumpcja (obiad i deser) u Rodzicielki.

Lubię taki spokojny czas kiedy niby nic się nie dzieje, a jednak mnie w zupełności wystarcza do szczęścia właśnie to "niby nic".