Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

piątek, 21 lutego 2020

2993. Wyniki

Wyszło na to, że do trzech zliczyć nie potrafię. Wczoraj wrzuciłam fotkę rzekomo dwumiesięcznych włosów. Akurat... Skoro Mąż obciął mi je przed operacją (czyli gdzieś w połowie listopada) są o miesiąc starsze. Błędy w tytule i treści poprawiłam.

Dzisiejsza radioterapia trwała kilkanaście sekund, a jutro ostatnie spotkanie z akceleratorem i zarazem koniec tego etapu leczenia. Dostałam już nawet wypis. Wyniki badań krwi są książkowe - łącznie z poziomem wapnia i witaminy D3. A hemoglobina jaka ładna...