Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

sobota, 16 stycznia 2021

3173. Nowinki

Cztery najważniejsze informacje z tego tygodnia: w poniedziałek przyjęłam pierwszą dawkę szczepionki przeciwko COVID-19, we wtorek odebrałam nowe okulary, w środę dostałam mail potwierdzający nasze uczestnictwo w tygodniowym wyjeździe szkoleniowym z podstaw psiego posłuszeństwa, a w piątek odwiedziłam chemioterapeutę, który zlecił mi drugi wlew kwasu zoledronowego na 19. lutego.

Koleżanki z pracy zaskoczyły mnie prezentem urodzinowym, którym okazał się być łapacz snów. Powiesiłam go pod sufitem, gdzie pięknie prezentuje się w całej okazałości.

Mąż obdarował mnie kwiatami, butelką Sheridan's, oryginalnym kubkiem oraz pierścionkiem z zultanitem (znanym również jako sułtanit). Mama - do kompletu - dokupiła kolczyki.