Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

niedziela, 13 czerwca 2021

3194. Od najlepszych

Dopiero dzisiaj czuję się tak naprawdę wyspana i wypoczęta. Czekałam na ten weekend, żeby organizm sam zdecydował o której chce się obudzić.

W niedzielę po przyjeździe z gór nastawiłam budzik jak zawsze robię to od poniedziałku do czwartku, czyli na 6:25. Daję sobie jeszcze kilkanaście minut na drzemkę.

O 6:40 kiedy jeszcze leżałam w łóżku z przerażeniem dotarło do mnie, że jestem umówiona na 7:20 do endokrynologa. W te pędy wstałam, umyłam się, ubrałam, zamówiłam taksówkę i bez śniadania wyszłam z domu.

W całym swoim zaplanowaniu, poukładaniu i zorganizowaniu zapomniałam o wizycie lekarskiej, co mi się chyba nigdy nie zdarzyło. Zmęczenie i niewyspanie wyjazdowe dało o sobie znać.

Pani doktor mnie ochrzaniła i przypomniała o absolutnym zakazie opalania, ale co ja poradzę, że nie wzięłam ze sobą ani kremu z filtrem 50, ani kapelusza na głowę, ani balsamu po opalaniu.

W ten sam dzień byłam też na kontroli u laryngologa, który podtrzymał zażywanie przepisanych kilka tygodni wcześniej leków.

Piątkowy wieczór, a właściwie godzinę, spędziliśmy razem z Mężem oraz dwójką naszych trenerów na sali ćwicząc do układu tanecznego z 'Beautiful Trauma'. Spociliśmy się oboje jak myszy i ledwo dotarliśmy do domu.

Było mi ciężko - raz, że ogromny wysiłek fizyczny; dwa, że trzeba zapamiętać kroki; trzy, że tempo jest bardzo szybkie. A na teledysku wszystko wygląda tak łatwo, lekko i przyjemnie.

Nauczycieli mamy cudownych - wyrozumiałych, cierpliwych, otwartych i na najwyższym poziomie jeśli chodzi o taniec, choreografię i sędziowanie.

Ale nie poddam się. Zrobię, co mogę, żeby spełnić i to marzenie. Następny trening 25 czerwca. A do tego czasu nie pozostaje nam nic innego jak tylko ćwiczyć ucząc się od najlepszych, których Dyrektor Wykonawczy nagrał telefonem.