Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

niedziela, 19 września 2021

3200. Urlop

W naiwności swojej myślałam, że dam radę napisać jeszcze jedną notkę przed wyjazdem, ale - jak widać - nic z tego nie wyszło. Pakowanie na trzytygodniowy pobyt nad morzem pochłonęło mnie na tyle skutecznie, że na nic innego nie starczyło mi już czasu.

Urlop tak naprawdę składał się z dwóch części spędzonych w dwóch miejscach, choć oddalonych od siebie o jakieś siedem kilometrów.

Najpierw tygodniowy obóz dla psów i psiarzy, podczas którego poznaliśmy fantastycznych ludzi, świetne trenerki i behawiorystki. Oboje mieliśmy okazję uczyć się jak pracować z Rudzielcem, czerpiąc z tego radość i satysfakcję.

























Druga część urlopu - tylko we troje (aczkolwiek z weekendowymi odwiedzinami znajomej) upłynęła nam bardziej leniwie i spokojniej.

















Do domu wróciliśmy w czwartek późnym wieczorem, ale dopiero wczoraj udało mi się na dobre rozpakować walizki i pochować wszystkie rzeczy. Przede mną codzienne pranie przywiezionych ubrań.

Jutro oboje idziemy do pracy, co mnie niezmiernie cieszy, gdyż urlop jest potrzebny, żeby odpocząć, ale za długie leniuchowanie w moim przypadku skutkuje tęsknotą za pracą.