Od Autorki

Teksty oraz zdjęcia zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa (jeśli jest inaczej, podaję źródło), stanowią więc moją własność.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, cytowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy oraz bez podania adresu tego blogu.
(Ustawa o prawach autorskich - Dz.U. z dnia 4 lutego 1994 r., nr 24, poz. 83)

czwartek, 28 sierpnia 2014

1.796. Prawo serii

Wychodzi na to, że prawo serii działa i ma się dobrze. A ja wybitnie przyciągam do siebie dokładnie to, co chcę przyciągnąć i o czym pomyślę.

Ale że aż tak szybko, to bym się raczej nie spodziewała. W osiem dni trafić na dwie z wymarzonych trzech sztuk?

O co chodzi? Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o... Nie, nie o pieniądze, bo cena niska. O sukienkę chodzi. Chciałam szafirową, mam szafirową.

Aż się boję jutro opuszczać mieszkanie - do kompletu brakuje mi bowiem jeszcze nasyconej zieleni - dowód (trzeci akapit).